قیمت سنگ پله مصنوعی

قیمت سنگ پله مصنوعی و عوامل موثر بر آن :

قیمت سنگ پله مصنوعی یکی از گران قیمت ترین سنگ های ساختمانی سنگ های راه پله می باشد. چرا که هم به دلیل متراژ زیاد این سنگ که در چندین طبقه ، بسته به ارتفاع ساختمان مورد مصرف می باشد و هم به جهت ضخامت 3 سانتی این سنگ دارای قیمت تمام شده بالایی است.

 با این وجود انواع سنگ راه پله ساختمان در ساختمان های بلند مرتبه یا حتی آپارتمان های چند طبقه که دارای آسانسور هستند به واقع کاربرد فراوان گذشته را ندارد ساکنان یک ساختمان معمولاً در طول شبانه روز از آسانسور برای عبور و مرور استفاده می‌کنند و در بسیاری از ساختمان ها راه پله تبدیل شده به محل تردد یکباره جهت حمل و نقل و اثاث کشی وسایل منزل و دیگر مورد توجه قرار ندارد . به همین دلیل در ساختمان های امروزی انجام هزینه های سنگین خرید سنگهای گرانقیمت مانند سنگ گرانیت با این متراژ و ضخامت به واقع هیچ گونه توجیه ای نداشته و بهای تمام شده ساختمان را به شدت بالا می برد . در این میان استفاده از سنگ های بی کیفیت با مقاومت فشاری پایین که ممکن است در هنگام اسباب کشی به آسانی شکسته و دردسر های بزرگی را جهت ترمیم و یا تعویض به وجود آورد، واقعاً کار اشتباهی است.

 استفاده از سنگ های مرودشت ، تراورتن ، عباس آباد و … که مقاومت فشاری پایین و درصد آهک بالایی دارند هم به جهت ماندگاری و هم ضربه‌پذیری ریسک بالایی دارد . در این میان سنگ های پله رویال که مقاومت فشاری نزدیک به گرانیت داشته و حدود ۷۵۰ – ۸۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع فشار تحمل می‌کنند ، گزینه بسیار مناسبی است . البته باید گفت به دلیل نوع خاص فرآوری سنگ های گروه تولیدی آرین رویال بهای تمام شده سنگ نیز بسیار مناسب تر و رقابت پذیر تر از تمامی سنگ های طبیعی موجود در بازار می باشد .

مزایای سنگ پله مصنوعی با طبیعی از نظر قیمت :

سنگ پله گروه تولیدی آرین رویال ساخته شده از ذرات سنگ طبیعی معادن سنگ زرندین و فرآوری و تراکم بالا قابل عرضه در رنگ های متنوع می باشد . مزیت منطقه‌ای فاصله کوتاه کارخانه سنگ آرین رویال تا معدن استخراج سنگ باعث می گردد که هزینه های حمل و نقل سنگ های پله در فرآیند تولید از استخراج سنگ در معدن تا بارگیری سنگ نهایی پله ،  بسیار کاهش یابد و مدیران این شرکت نیز بدون کوچکترین سودجویی جهت رضایت مشتریان عزیز ، به نسبت ، هزینه های فرآیند تولید و درصد سود منطقی و اندک ، به دلیل حجم بالای تولید را کاهش داده و برآنند تا محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن در بازار عرضه نمایند .

 اصولاً استفاده از سنگ های پله در ساختمان ها، پروژه محور بوده و بسته به نوع ساختمان ابعاد و عرض پله ها، ارتفاع بنا و همچنین صلایق مالکین در هر پروژه با یکدیگر متفاوت می باشد . به همین جهت سنگ های پله با محاسباتی راحت و به صورت عددی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد . از مزایای منحصر به فرد سنگ های گروه تولیدی آرین رویال ابزار خورده بودن و پرداخت شده بودن این سنگ ها ست که باعث می گردد در قرارداد کارفرما با سنگ کار هزینه ها به شدت کاهش یابد .

 لبه بیرونی این سنگ ها ابزار خورده و دارای قوس لبه و سه خط جهت جلوگیری از سرخوردن می باشد که این عوامل باعث کاهش هزینه های دوبله کاری و پرداخت کاری است ، که در نتیجه یا مبلغ قرارداد کاهش می یابد یا سرعت اجرا بسیار افزایش می‌یابد . به این صورت که اگر قرارداد به طور متر مربع می باشد سنگ کار به دلیل دوبله کاری نکردن یا ابزار نزدن لبه بیرونی پله مبلغ کمتری را مطالبه می‌کند و اگر قرارداد روزمزد هم باشد به دلیل سرعت بالای نصب متراژ اجرای سنگ پله افزایش یافته و در نتیجه کارفرما هزینه کمتری به گروه سنگ کاری پرداخت می کند . استفاده از سنگ های پله مصنوعی گروه تولیدی آرین رویال مزایای پنهان گوناگونی دارد : یکی از مزایایی که پیمانکاران به خوبی درک می کنند ولی در موقع تصمیم گیری یا خرید سنگ پله به آن توجهی نمی گردد کاهش آلودگی های اجرا در محل پروژه می باشد .

از این ترکیب می توان در تولید محصولات مبلمان شهری نظیر نیمکت پارکی سنگ مصنوعی و مخزن زباله سنگ مصنوعی به صورت مسلح استفاده می شود .

سنگ پله طبیعی در داخل ساختمان یا پارکینگ برش کاری ، پرداخت کاری و دوبله کاری دارد که این امر موجب ایجاد آلودگی های صوتی بسیار حاصل کار دستگاه های فرز دستی سنگ کاران که موجب آزار همسایگان پروژه می گردد و همچنین آلودگی های تنفسی برای تمامی کارکنان شاغل در ساختمان و نه ‌تنها پیمانکاران سنگ کاری می گردد . در صورتی که در سنگ پله گروه تولیدی آرین رویال به دلیل اینکه این مراحل نیاز به اجرا در داخل سایت پروژه ندارد هم مورد استقبال کارفرما و پیمانکار می باشد و هم موجب دعای خیر و رضایتمندی همسایگان محل اجرای پروژه.

نکات مهم در تعیین قیمت سنگ پله :

یکی از نکاتی که در قیمت گذاری سنگ پله ارزان باید توجه کرد و ممکن است باعث و بانی سودجویی گردد این نکته است که می‌گویند به لحاظ روانی در بازار پایین بودن قیمت حتماً نشانه بی کیفیت بودن محصول است و این عبارت که هیچ گرانی بی علت نیست اصطلاح غلطی است که در این موضوع نمود پیدا می‌کند. این موضوع از دو جهت مورد بررسی است : نخست تولید کنندگان سنگ های طبیعی که به دلیل تخریب و تلاش به عدم استقبال تولیدکنندگان ساختمان از محصولات تولیدی با فناوری نوین می باشد که با این عبارت گرانی سنگ های طبیعی را توجیه می کند . در طرف دیگر این ماجرا خود تولیدکنندگان سنگ های مصنوعی هستند که با همین استدلال فوق الذکر برخی از تولیدکنندگان به دنبال سود جویی بیشتر هستند و می‌گویند قیمت پایین تر در نگاه مشتریان تصور عدم مرغوبیت را به وجود می آورد . البته که به عقیده مدیران گروه تولیدی آرین رویال روش درست برای قیمت گذاری سنگ های پله و تمامی محصولات خود این است که با کمترین سود ممکن بیشترین سهم ممکن از بازار فروش را داشته باشند و همزمان با انجام تست های علمی بر روی محصولات همانند تست‌های مقاومت فشاری ، کششی و سایشی ، تست جذب آب ، تست ماندگاری و کیفیت رنگ ، تست های تجربی سیکل گرما و سرما ، جهت مقاومت محصول در یخبندان و گرما و دمای بالا به مشتریان عزیز و فهیم اطمینان لازم را از کیفیت محصول داده و با انجام آزمایشات به صورت ادواری خود نیز کیفیت تولیدات را پایش می کنند .

از جذابیت‌ های قیمت محصولات گروه تولیدی آرین رویال برای فروشندگان محترم سنگ ها و مصالح ساختمانی این است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا امکان سود دهی عالی و رقابت با سنگ های طبیعی و شرکت‌های تولیدی دیگر را داراست . گواه این امر فروش این محصولات به شهرهای گوناگون کشور در غرب و شرق و جنوب و مرکز کشور می باشد که با توجه به هزینه های حمل و نقل باز هم توجیه لازم را داراست .

 برای استعلام قیمت سنگ پله مصنوعی لطفاً با شماره های فروش درون سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *