آجر نما

معرفی آجر نما :

آجرنما یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین ابزار ها جهت دیزاین و طراحی نمای داخلی در دهه اخیر است . یکی از مهمترین عواملی که معماران و طراحان به آن توجه می کنند طراحی نمای داخلی به وسیله آجر نما می باشد و در واقع یکی از شاخه ‌های اصلی سنگ آنتیک می باشد که به عنوان پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصول سنگ آنتیک است که عوامل بسیار زیادی در این انتخاب دخیل است . مثلاً شبیه بودن آجر نمای شرکت آرین رویال به آجر طبیعی یکی از مهمترین عامل آن است چرا که قالب آجرهای شرکت آرین رویال در واقع از آجرهای طبیعی گلچین شده است که قالب گیری می‌شود و مهمترین مسئله‌ای که باعث می شود مشتریان عزیز آجرهای نمای شرکت آرین رویال را به آجر نما طبیعی ترجیح دهند شوره نزدن ، قابل شستشو بودن ، جرم نگرفتن و تنوع در رنگ بندی این نوع آجر ها می باشد . چرا که در تولید آجرهای شرکت آرین رویال هر نوع رنگی که به کابینت و مبلمان و سایر لوازم منزل همخوانی دارد را میتوان انتخاب کرد و سفارش داد به همین دلایل اکثر مشتریان تولیدات شرکت آرین رویال را بیشتر می پسندند .

همچنین نصب آجر نمای شرکت آرین رویال نسبت به آجر های دیگر بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود و دلیل آن هم کالیبره تر بودن آن است . چرا که موقع نصب و تراز کردن کار را برای نصابان راحت تر کرده و همچنین تنوع در چیدمان آجر ها و طرح هایی که می‌توان به آن داد تا نمای ساختمان بسیار زیبا تری را خلق کند و وقتی که یک ردیف آجر نما نصب شد در کمتر از یک دقیقه خشک شده و می توان ردیف بعدی آن را شروع به نصب کرد به همین دلیل سرعت نصب بسیار بالا می رود . پس به دلایل بسیار زیاد که در بالا از آن یاد شد آجر نما در صنعت ساختمان و بالاخره  در نما های داخلی ساختمان ها مورد استفاده بسیاری قرار می‌گیرد . البته باید توجه داشت که قبل از نصب می‌بایست دیوار گچی را با تیشه زخمی کرد تا چسبندگی آن افزایش یابد .

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت ساختمان از آجر ها کمتر به عنوان بدنه و دیوار چینی ساختمان مورد استفاده قرار می دهند . بلکه بیشتر در نما های داخلی و خارجی ساختمان ها به عنوان زیبا سازی نما مورد استفاده قرار می گیرد . آجرنما علاوه بر اینکه می بایست دارای مقاومت فشاری زیادی برخوردار باشد ؛ حتماً باید در برابر گرما و سرما و رطوبت و نفوذ آب نیز مقاومت داشته باشد . آجرهای نمای طبیعی معمولاً دچار شور زدگی می شوند که این امر موجب تردید در خرید و نصب آجر به عنوان نما می شود . در صورتی که آجر نمای شرکت سنگ آرین رویال این معایب را برطرف کرده و قادر می‌باشد تا آجرهای نمایی تولید کند که به هیچ وجه دچار شوره زدگی نشود ضمناً مقاومت آن نیز بیشتر از آجر نمای طبیعی می باشد .

مزیت آجر نما :

یکی از مهمترین عللی که باعث می شود مشتریان محترم سنگ آنتیک آجر نما را در طراحی های داخلی خانه ها استفاده کنند و ایجاد شدن فضای بسیار زیبا و نوستالژیک بعد از نصب در اتاق ها می باشد چرا که فضای اتاق را شبیه به خانه های قدیمی می کند  ولی زیباتر و تمیز تر…

آجر نما معمولاً با اکثر دکوراسیون ها سازگاری به خصوصی دارد و دلیل اصلی آن هم تنوع در چیدمان آجر نما و تنوع در رنگ آن می باشد . همچنین یکی از بهترین مزایای آجر نما این است که بعد از چند سال که قصد تغییر دکوراسیون و نمای اتاق را داشتید و به راحتی می توانید آن را از دیوار جدا کرده و طرح دیگری از سنگ آنتیک یا آجر نما را بر روی دیوار نصب کنید .

امروزه برخلاف چند سال اخیر که بیشتر مردم از کاغذ دیواری و رنگ روغن استفاده می کردند امروزه به نصب آجر نما و سنگ آنتیک به همراه کاغذ دیواری یا رنگ روغن روی آورده‌اند و دلیل آن هم نوستالژیک بودن آجر نما می باشد که فضای اتاق را هم به شکل قدیم و هم به شکل مدرن زیبا می سازد . چرا که حس نزدیکی به طبیعت به انسان القا می شود . ضمناً جدایی زیبا سازی باعث عایق شدن اتاق در برابر سرما و گرما می شود . همچنین با توجه به اینکه مواد تشکیل دهنده آن از مواد معدنی و طبیعی می باشد بعد از جدا سازی آن از دیوار می توان دوباره آن را بازیافت کرد همچنین بر خلاف دیگر مصالح ساختمانی از مواد سمی و شیمیایی ساخته نمی شود به همین دلیل به طبیعت نیز آسیب نمی‌رساند .

مزایای آجر نمای شرکت آرین رویال نسبت به آجر نما های موجود در بازار :

  1.  قیمت آجر نمای شرکت آرین رویال بسیار پایین‌تر از آجر نمای دیگر می باشد.
  2.  وزن آجر نمای شرکت آرین رویال کمتر از آجر نما دیگر می‌باشد.
  3.  عدم شوره زدگی آجرنما شرکت آرین رویال نسبت به آجر نما دیگر یکی از عوامل اصلی انتخاب آن است.
  4. تنوع انتخاب در طرح آجر نمای شرکت آرین رویال برای مشتریان.
  5. تنوع انتخاب در رنگ آجر نمای شرکت آرین رویال بر خلاف آجر نمای طبیعی بسیار زیاد است.
  6. تنوع انتخاب در ابعاد آجر نمای شرکت آرین رویال  نسبت به آجر نما طبیعی بسیار بیشتر است.
  7. تنوع در نصب به روش‌های مختلف در آجرنمای شرکت آرین رویال  بسیار زیادتر می باشد.
  8. حمل و نقل آسان به خاطر سبک بودن آجرنمای شرکت آرین رویال بسیار کم هزینه تر و راحت تر می باشد.
  9.  مقاومت فشاری آجر نما شرکت آرین رویال بسیار بیشتر از آجر نمای طبیعی می باشد.
  10. آجر نمای شرکت آرین رویال دارای پرتی بسیار کمتری نسبت به آجرنمای طبیعی در موقع نصب می باشد.
  11.  ثابت ماندن رنگ آجر نمای شرکت آرین رویال که به هیچ وجه دچار کدر شدن نمی‌شود.

شرکت سنگ آرین رویال در حال حاضر قادر به تولید چهار مدل از آجرهای نما می باشد که عبارت اند از:

۱) آجرنمای ایسلندی : آجرنما ایسلندی در واقع الهام گرفته از آجرهای قدیمی می باشد با این فرق که ضخامت آن بسیار کمتر است که حتماً می بایست به روش بند کشی شده اجرا گردد زیبایی دو چندانی به دیوار اتاق بدهد این نوع آجر در رنگ های بسیار متنوع و با کیفیت عالی و استحکام خوب در شرکت سنگ آرین رویال در حال تولید می باشد .

۲) آجر نما قزاقی : آجر نمای قزاقی نیز بسیار زیبا و پرطرفدار در بین مشتریان می باشد . این نوع آجر نما نیز برای زیباتر شدن در موقع نصب می بایست به روش بند کشی شده اجرا شود . آجر نما قزاقی یکی از پرفروشترین محصولات شرکت سنگ آرین رویال می باشد که در رنگ ها بسیار متنوع و زیبا و با کیفیت عالی در حال تولید می باشد .

۳) آجرنمای بادبر : آجر نمای بادبر نیز الهام گرفته از سنگ بادبر می باشد که در بین مردم معروف می باشد و وجه تمایز این نوع آجر نسبت به سنگ بادبر در تنوع در رنگ بندی آن می باشد که در شرکت آرین رویال آجر بادبر در رنگ های بسیار مختلف و کیفیت بسیار خوب در حال تولید می باشد . آجر را اکثراً به صورت بدون بندکشی اجرا می کنند البته می توان آن را هم به صورت بند کشی شده اجرا کرد.

۴) آجر نمای هلندی : آجر نمای هلندی بر خلاف دیگر این شرکت مواد تشکیل دهنده آن در واقع همان مواد اولیه آجر نما طبیعی را دارا می باشد که به شکل زیبا تر و سبکتر قالب گیری می شود این نوع آجر نیز در تولیدات شرکت سنگ آرین رویال از پرفروش ترین و پرطرفدارترین آجرها به حساب می آید و همچنین آجر نما های دیگر این شرکت در رنگ های بسیار متنوع و کیفیت خوب در حال تولید می باشد . آجر نمای هلندی هم می بایست به روش بند کشی شده اجرا شود تا زیبایی دو چندانی به دیوار بدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *